70-80 % (Vecka 30-33)

Kroppen:

Sen jag slutade jobba känner jag mig ungefär 100 kg lättare,så skönt. Men är ganska tungt ändå och speciellt eftersom bebis sträcker sig igenom precis hela magen,huvudet vid revbenen och fötterna stampar på kissblåsan. 
Har nu gått upp 10 kg och sf-måttet är stort. Börjar sova sämre nu,vaknar och kan ligga vaken i timmar.

Känslor&oro:
Mycket mindre efter ett Aurora-samtal,inte gråtit eller haft ångest på 2 veckor 👍 Sista och avslutande samtalet nästa vecka.

Maten&cravings:
Inget speciellt. Men nåt sött slinker ned varje dag och jag har varit nära att köpa citronläsk.... Jag dricker det när jag är gravid utomlands och inte kan dricka vin,annars har jag inte druckit läsk sen 2007 😱

Träningen: 
3-4 pass i veckan håller jag i. Börjar kännas lite omotiverat dock. 

Framtid&längtan:
Packat BB-väskan och tvättat bebiskläder. Overkligt! Vira är inte ett dugg intresserad av magen men det är medvetet ointresse 😋 Hon ignorerar den och sen börjar hon plötsligt leka med sina dockor,matar och kör runt i vagnen. "Ska du hjälpa mamma&pappa med bebisen?"
-Jaa-aaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0