Lördag

När Viran sov på lördagen så låg jag och njöt i solen,lånade Viras pool men hann sitta i 5 min innan hon vaknade och hoppade i själv 😊
Min mamma kom upp från Gävle och var barnvakt åt Viran. Både jag och Fredrik skulle ut tillsammans på Parken,minns inte riktigt när vi var på krogen tillsammans sist,kan vara sommaren 2013 😨
 Vi hade iaf så grymt roligt 😄 Dansade loss och hade mobilen i bakfickan och fick ihop en del steg 😉

På söndagen var vissa piggare än andra. Å andra sidan hade jag inte kört 2 dagars med brännboll i stekande sol men tar också mycket stolthet i att inte dricka för mycket 😉 Såå skönt att slippa vara bakis. Dock trött,somnade 03.30 och gick upp 8.30 så vid 16 blev det en 2 timmars vila 😝
På kvällarna brukar jag gå på promenad med Vira för att kapa 45-90 min på kvällsrutinerna. Vi hann gå 200 meter från huset innan det började åska och blixtra 😨 Vågade inte vända då huset låg mitt i de. Gick ifrån ovädret men det kom ikapp och Fredrik fick hämta oss. Senare klarnade det upp och vår baksida blev väldigt mystisk & fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0