Söndag

I dag fick jag hela dagen för mig själv. Vira vaknade 07 efter en riktigt kass natt,Fredrik över och de skulle åka hemifrån så jag fick sova. Kl 10.50 vaknade jag av mig själv,lyx!
Satt i soffan i 3 timmar,kollade igen mina avsnitt av Desperate housewives och drack kaffe.
Sen plockade jag ur och i diskmaskinen,hängde och slängde i ny tvätt,dammsög,bäddade rent sängen,slängde sopor,tog en promenad,tog lång dusch,plockade ur diskmaskin igen,lagade mellis i form av glutenfria plättar och sen kom mina älsklingar hem kl 17. Vira blev jätteglad att se mig,skönt 😉
Bra dag 😊


Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Härlig dag! Ingen tutt på hela dan?Går det bättre med flaska/mat alltså? 😀

Svar: Nope inget på hela dagen 😊Svärmor hade till och med fått i henne ersättning 👍
Li Blom

2016-01-25 @ 07:48:28
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0