2015

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag blev förälder! 

Höll du några av dina 
nyårslöften? 
Hade inget som vanligt. Hade några tankar kring föräldraskapet som jag försökt infria.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Haha ja! Madde,Malin och Bollnäs bebismaffia.
2016 blir nog ett mellanår bortsett från en hemlig bebis som vi längtar efter.
 
Dog någon som stod dig nära? 
Min farbror försvann alldeles för tidigt.
 
Vilka länder besökte du?
Ingen resa men har höga förhoppningar inför 2016.
 
 Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016? 
2015 kommer livet förändras för alltid så jag vet faktiskt inte vad jag ska förvänta mig.
Skrev jag förra året. Men jag vet vad jag vill ha: SÖMN!!!
 
Vilket datum från år 
2015 ommer du alltid att minnas?
 
Såklart 13/5.

Vad var din största framgång 2015?
Att jag fortsatte träna hela graviditeten.
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Har varit sparsam men mat och bebiskläder.
 
Var du 
gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Både och!
Jag mådde riktigt bra i min graviditet men var väldigt nere de två första månaderna med Vira,det var kämpigt.
 
 Vad önskar du att du gjort mer?
Samma svar varje år: Badat,solat,druckit vin.

Vad önskar du att du gjort 
mindre?
Mådde ganska dåligt den första tiden med Vira och det önskar jag såklart att inte hade varit men så var det. Haft ångest över framtiden men har helt släppt det.
 
Hur 
tillbringade du julen?
Hemma hos oss med släkten Skarp 
 
 Något du önskade dig och 
fick? 
Vår superplanerade bebis, 9 månader & 11 dagar efter bröllopet.
 
Något du inte fick?
Fick inte förlossningen jag hade peppat som fan för men bitterheten la sig så fort snittet var bokat,det var en grym upplevelse och ont fick jag ju ändå ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Fikade och tittade på Eurovision,drack ett glas vin.
Vira var 10 dagar.
 
Vad fick dig 
att må bra? 
Tid med familjen men också min "egentid". Uppskattar en ensam storhandling som fan!
 
De bästa nya människorna du 
träffade?
Jätteglad att vi hållt kontakten med våra BB-kompisar.
 
Mest stolt över?
Alltså.. Min dotter. Solskenet själv.
 
Högsta önskan just nu?
Att få biljetter till Eurovision,haha. 
Att vi äntligen ska måla om hemma och att det ska gå smidigt.
Att åka utomlands med min lilla familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0