Segt

Det går segt att blogga. När jag inte skriver direkt känns det som att det är för sent sen 😛 

Förra veckan:
På tisdagen var vi i Söderhamn,fikade hos Jenny och senare åt vi lunch med Susanne.
 Viran var gnällig på förmiddagen och i sitt esse på eftermiddagen,hon satte på charmen rejält. Satt mitt emot ett gäng killar i 18-19 års åldern och gud va hon flörtade. Slutade med att en kille satt med öppna armar och ville hålla henne (nej) och en annan sa "nu vill jag ha barn",haha! 
På torsdagen var vi på föräldragrupp och på fredagen skjutsade jag mannen till festligheter och sen var jag sympatibakis i 2 dygn...

Den här veckan lunchade vi på Lilla K och sen hängde jag&Viran med Ivar&Frida resten av dagen. Efter en kinkig dag somnade Viran i min famn medans Fredrik smekte henne på huvudet,höjden av mys 💞
Igår hade jag värsta lyxdagen men den får ett eget inlägg 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0