Ändrat mig

Jag har tidigare känt mig konfunderad  på föräldrar som ska göra så mycket med sina barn,saker som de är för små för att uppskatta.
Tex en 1 åring på cirkus eller en 2 åring på USA-resa tex.
Sen jag själv blev förälder fattar jag precis.
Funderat på att åka till nåt större badhus "för hon älskar ju vatten" och vi kommer ju definitivt åka till Furuvik i sommar för "Vira är så förtjust i djur"😂
Jag har också tyckt att det är lite konstigt att flyga utomlands med riktigt små barn,det fungerar säkert toppen för nästan alla men jag har väl haft otur när jag rest helt enkelt,har ingen vidare upplevelse av barn på flyg. Nu vill jag ju inget hellre än att åka utomlands med min nästan 1 åring och ser inga hinder i det även om jag ser fördelar med att resa när man kan resonera med barnet. Men en 5 åring/10 åring/25 åring kan vara lika vrång som en 1 åring när de humöret sätter in 😈

Tränar med docka inför tremänningens ankomst i juli,gud vad stor hon kommer kännas då.
Hon älskar dockor och pratar jättegulligt med dom och sen vänder hon dom upp och ned&skakar 😇😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0