Vira Vira Vira

Glest mellan inläggen nu. Har inte så mycket att skriva.
Helst vill jag ju bara skriva om vad Vira gör,vad hon kan,hur hon ser ut.
Jag är så kär!
Overkligt att den förbannade lilla tjejen blev så go&glad. I dag kvittrade hon sitt allra bästa när jag åt frukost och då tänkte jag på att det var inte allt för länge sedan jag åt frukost gående fram och tillbaka med henne i bärsele,det eller gallskrik.
Såå skönt att det gick över och relativt fort, även om 8 veckor är 8 veckor för mycket när man är mitt i det. 

Vi gör inte så mycket om dagarna,vi kramas, pratar,promenerar,sjunger och testar leksaker,hehe.
Men på måndagar går vi på babysång,torsdagar mammastyrka och nu på söndag utökar vi med babysim söndagar&tisdagar. Roligt med aktiviteter :)


Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Hon är ju bara såå söt!:-)
Skönt att det vände till slut och blev bra, även om det säker inte kändes så just då

Svar: Ja så skönt :) ♡
Li Blom

2015-09-22 @ 18:11:44
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Kicki

Söta lilla vira 💕

Svar: :) ♡
Li Blom

2015-09-22 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0