Slut på sockret!

Nu är sockersommaren slut!
Tillbaka till rutinerna! Sen Vira kom har jag ätit 2-3 ggr om dagen i jämförelse när jag jobbade åt jag 4-6 ggr,då höll jag visserligen igång på ett helt annat sätt men jag behöver äta mer mellis för att inte fastna i sockerfällan. Jag har rensat ut (läs: ätit upp) det som kommer hindra mig ;) Ingen nutella på ett tag alltså ;) Hänger ni på? :) 
Ica hade verkligen alla rätt denna månad... Salta pinnar,flingor&yoghurt är Fredrik storkonsument av medans jag inte äter de alls. 
Lite opassande till inlägget men tipsar om en grym citronkladdkaka:
Samma ingredienser som en vanlig kladdkaka (alla har receptet) minus kakao plus citronzest&saft,så gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0