Min träning 4 månader efter kejsarsnitt

Jag känner att jag har flyt i träningen nu! Jag har alltid planerat min träning men måste ta vara på tiden på ett helt annat sätt
nu.
Oftast blir det två eller tre gymbesök,simma
en gång i veckan och mammastyrka en gång. Promenerar 1-3.5 mil i veckan beroende på väder och tid men det gör jag mest för att Vira ska få frisk luft och för att fördriva tid. Är inte kul att gå på smal landsväg där det är 70 km/h men ingen kör under
80 och jag har tröttnat lite på vägarna men försöker hitta nya&gå åt andra hållet osv ;)
Har inte ätit några sötsaker på 2 veckor,väldigt skönt att slippa de suget!  De släppte en del vätska så nu väger jag typ 2 kg mindre än när jag blev gravid... Men kroppen är helt klart annorlunda,önskar mig större armar&fylligare rumpa i julklapp ;)
Jag ska bara ta i lite mer och våga lita på kroppen igen efter snittet.

Kommer bli bra det här :)

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Synd att det inte går så bra att gå runt sjön i hällbo med vagn för den rundan tycker jag är superhärlig!
Men om du går själv så testa den nån gång. Superfint nu när löven börjar falla 😊

Svar: Ja där har jag gått 1 gång för 5 år sedan :P
Li Blom

2015-09-15 @ 20:37:45
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0