Föräldraledig

Föräldraledigheten rullar på!
Den här veckan har vi faktiskt haft lite tråkigt,Vira var så snorig så vi var bara hemma halva veckan. 
I onsdags var vi på föräldragrupp,det var första gången och lite oinspirerat,hoppas det blir mer informativt nästa gång även om det är kul att träffa andra mammor&bebisar :)
I torsdags var vi på "mammastyrka" för första gången och jag tyckte det var toppen! Bra övningar men hade önskat mig peppigare instruktör ;) Vira var nöjd nästan hela tiden. 
Efteråt lunchade vi med Therese&Frida och barnen på Lilla K,bra dag!

I går var Fredrik föräldraledig och vi lunchade på kulturhuset. Sen fick jag sova middag (vem är bebisen ;) och ta en promenad utan vagnen! Sköönt! Men visste knappt hur jag skulle gå,så van med vagnen nu :P

Nästa vecka kör vi babysång måndag,jag&Frida simmar onsdag och mammastyrka igen på torsdag :)

Dom växer våra små gryn♡ Ivar blir 5 månader om två veckor,Vira blir 4 månader nästa vecka och Tuva blev 3 månader i veckan,det skiljer 45 dagar totalt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0