Vira 5 månader

Hallå,skrev jag inte nyss om 4 månader?!
Tiden går så sjukt fort.

Sist skrev jag att vi inte skulle stressa med smakisar... Men jag fick ett infall när jag hade ekologiska morötter hemma och sen dess har det trillat på:
-Morotspuré
-Potatispuré
-Satsumas
-Avokado
-Köpegröt
-Hemmagjord gröt
(Slickat på gurka)
Men som jag skrev sist: Hon är fan inte intresserad. Ryser och gnäller(har ju inte börjat med det sötaste medvetet). Köpegröt var självklart det som var godast... jag som gärna vill göra allt själv. Äter själv mat lagad från grunden,vill gärna att hon ska göra det också i mån av tid. Men vi har inte bråttom och som jag också skrev sist: Sjukt impad att vi helammar med vår urusla start!
Rysligt med morot ;)
Det har varit en rätt gnällig period med utvecklingsfas och vår vanligtvis glada tjej har varit svår att få nöjd. Hon har sovit som en jäkla kratta och sömnbristen tog mig,till slut,brukar klara mig bra på lite sömn men nu bröt jag ihop. Krävdes dock bara ett par nätter med 3 timmar sammanhängande sömn för att det skulle ordna upp sig ;) Jag är duktig på att avboka och anpassa dagen efter dagsform. Nu är vi back on track :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0