Trött!

Vira stökar på nätterna nu och i helgen fick jag sova 3 timmar i sträck för första gången på flera veckor,90 minuter har varit standard för länge nu... Så otroligt trött! I torsdags gick jag till sängs 20.30,så slut.
Därför blir träningen lidande. Trötta pass går an men pass med sömnbrist blir sällan bra och är inte särskilt sunt. Kan ju inte hälla i mig koffein när jag helammar...
Jag landar på 3 träningspass i veckan vilket helt klart är godkänt,har tid för 4 men inte ork som sagt. 
Så kör jag:
-Ben&core
-Rygg&axlar
-Biceps&triceps
Slänger in nån bröstövning ibland. Börjar känna mig grundstark och nu är det dags för mer puls och rörlighet,vill köra marklyft&benböj med stång men rörligheten är inte där än,hej stel i länd och stram baksida lår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0