5 månaders kontroll

I onsdags var vi på BVC för 5 månaders (+8 dagar) kontroll och spruta. 
Sprutan gick bra sist och nu gick den om möjligt ännu bättre! Hon slutade skrika innan jag ens plockade upp henne och ingen feber eller hängig efteråt.
Hon vägde 6675 gram& 63.9 cm lång. Ligger under sin kurva men går ingen nöd på henne,jätteskönt att inte ha en kurvfacist till sköterska ;)
Fick se både min&Fredriks siffror vid 5 månader, jag vägde 6705 gram&64.5 cm lång och Fredrik vägde 8200 gram&66 cm lång så hon brås helt klart på mig ;)

I dag har hon varit på sitt allra bästa humör efter en usel natt. Direkt när hon somnade på förmiddagen la jag mig och vips hade vi båda sovit 3 timmar... Sååå skönt! Vaknade
av att hon gnolade&pillade på åkpåsen och när jag gick fram till vagnen mötes jag av det här leendet. Hjärtat svämmar över ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0