Krav

Förra veckan blev det bara ett styrkepass och en promenad av förklarliga skäl.
Denna vecka fick jag till tre promenader och tre styrkepass fördelat på fyra dagar,så det får jag vara nöjd med.
Däremot är jag inte så nöjd med mig själv.  Känner mig svag,armarna är för tunna,rumpan för platt och magen degig...
Brukar inte tillåta mig att klanka ned på mig själv så jag började fundera på varför jag har så höga krav. Kom att tänka på alla PT-kunder jag haft som jag har fått tillrättavisa när målen är orealistiska. Mina förutsättningar är annorlunda. Självklart är inte kroppen som förr (än),jag har inte tränat så hårt som jag brukade på 9+6 månader. Självklart kan jag inte få samma resultat på 3 gånger i veckan där jag hetsar igenom 2-3 muskelgrupper på 30-40 min än när jag tränade +5 gånger och hade obegränsat med tid. Jag vet att jag inte sköter kosten lika som då och jag helammar ju faktiskt fortfarande...
Då kommer jag fram till att jag är rätt jävla duktig ändå. Och fin som jag är. 

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Du ÄR fin ändå!😊 och du gör det grymt som lyckas få till dina pass.
Jag har ju aldrig varit lika vältränad som du men självklart var jag mer tränad innan jag fick barn och det är svårt att acceptera och hitta en bra balans i det nya livet med barn och hela vardagspusslet. Men vi gör det bra! ❤️

Svar: Det gör vi ♡
Li Blom

2015-11-22 @ 21:01:43
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0