Helgen

I fredags hängde jag&Viran med tjejerna&Ivar hela dagen,vi fikade och promenerade. 
På kvällen skulle jag och mannen äntligen ha myskväll,vi åt kinamat och delade på en flaska vin (hela 285 ml ;),kikade på Idol och men han somnade innan 21 :P

I går fick jag sovmorgon som vanligt men kändes som att jag knappt behövde de,stor seger! Bra nätter nu alltså om man nu kallar 
var tredje timme bra ;) Vi kämpar på med lite gröt så hon ska stå sig bättre men hon är en kräsen dam...
Jag tränade och sedan fick vi god middag hos svärpäronen.

I dag började vi dagen med att se film,kanske så vi ska göra istället för att spara till kvällarna när en av oss alltid somnar? ;)
Fredrik har pysslat ute och jag har tvättat vinterkläder,rensat ut sommarkläder och gjort iordning kläder som ska skänkas till bättre behövande. 
Nu har vi käkat vegetarisk middag och laddar för ytterligare en myskväll.
Så skön hemmahelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0