Roadtrip

I går packade vi in oss i bilen för roadtrip med första stoppet i Söderhamn där vi hämtade barnvagnen! Sedan vidare till skogen utanför Sundsvall där vi hämtade radonfälla för att få ordning på vårt vatten...När vi ändå var i trakten så åkte vi till Birsta också. Mysig dag med min man ♡ Märks att jag inte är så smidig längre, vaggar fram och blir så oerhört stel efter att 
suttit en stund... Mina fingrar&fötter har svullnat upp,inte förvånad då jag får fötter som en hobbit på somrarna i vanliga fall :P

Kände mig superfin i min nygamla gravidklänning som jag ärvt av Madde :)
Har nya gröna converse som jag fått av Wanjura från New york så vårlooken är komplett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0