Helgen

I fredags jobbade jag min sista dag och kom hem strax före 20.00
I lördags åkte vi till Linderstams i Mehedeby och blev bjudna på god mat&mys.
Igår åkte vi till Ikea i tron om att vi skulle köpa spjälsäng men den färgen vi ville ha fanns inte och inte på angränsande Ikea heller... Allt ska vara så vitt&fräscht!!! Morr. Vi har en svartbrun sänggavel och vill gärna matcha den...
Sen blev vi bjuda på en mycket god middag av svåger&svägerskan hos svärmor som fyllde år.

Nu är det första "lediga" dagen och jag skulle sova så länge jag ville men vaknade av mig själv 8.15 :P
Idag väntar första föräldragruppen,imorgon är det gravidyoga och häng med Frida(hon har 9 dagar kvar till Bf! Spännande!) men annars är veckan oplanerad.  Lite läskigt men underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0