Grymma kunder!

Vissa tror tyvärr att det räcker med att säga "jag har PT" för att resultaten ska komma.
Tyvärr räcker det inte att jag levererar ett stenhårt pass i veckan om du inte följer kosten och den övriga träningen som jag rekommenderar.
Här är 4 personer som tar träningen på allvar och fått resultat därefter :)
Erika började sin resa hos mig för 51 veckor sedan.
Hon har gått ned 15.6 kg och förlorat 78.5 centimeter varav 20.5 cm runt magen!
Hon skalade över 5 minuter på löptestet :)
 
Stephanie har gått ned 6 kg på 11 veckor och förlorat 35 centimeter!
 
Ellen hade en specifik vikt som hon ville nå pga att en mean girl en gång i tiden sagt att det var det man skulle väga. Jag har jobbat på att få henne att strunta i vågen och fokusera på att träningen är rolig och se de andra prestationerna.
På 9 veckor tappade hon 21 cm varav 8.5  cm(!) runt rumpan, det var ett önskemål att tighta till den :)
Hon gick från 0 armhävningar till hela 20 st!
Fredrik har under samma tidsperiod gått ned 4.9 kg och tappat 8.5 cm runt midjan och 10 cm runt magen.
Han skalade rejält på löptestet och sprang 2 km på 9.54 min :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Herregud! Jag skulle verkligen behöva dej som PT just nu.
Jag blir alltid så inspirerad av dej men det händer aldrig nåt mer .
Lars har ju börjat spela fotboll igen och går ner i vikt medan jag bara går upp :-P

Svar: Hjälper dig gärna :)
Li Blom

2015-03-20 @ 22:03:47
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Frida Forsblom

Hur funkar det då? För du håller väl till i Söderhamn? Det funkar inte riktigt för mej att åka till söderhamn å träna :-)

Svar: jag har slutat jobba,vi tar det privat i byn i så fall :)
Li Blom

2015-03-21 @ 09:42:34
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0