Träning

Nu börjar det rycka i kroppen. Efter träningskläder,mina nya träningsskor, efter hantlar,efter Celsius (men den får vänta...) 
Snart ska jag premiära på gymmet!
Har tänkt att jag ska göra 10 hemmapass först,har bara kommit till 5,har en liten dam som inte sover särskilt mycket och när hon gör det har jag också behövt sova :P 
Jag känner mig hur redo som helst för gymmet men väntat pga att jag blöder fortfarande lite när jag lyfter "för tungt" så jag tar det lugnt kör med gummiband&jobba med coren... 
Promenera gör jag men det är vardagsmotion för mig,inte träning. 

Nu har Fredrik semester så jag kommer ha mer tid och är förhoppningsvis mer utvilad.

Fokus kommer vara hållning och rygg... Har inte haft någon graciös hållning att skryta med innan men nu mår jag nästan dåligt av att se Quasimodo-ryggen :/ 

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Heja, heja!

Svar: snart så ;)
Li Blom

2015-07-13 @ 16:44:36
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0