Sen jag blev förälder...

Nya funderingar och sådant jag aldrig trodde att jag skulle göra:

Att säga exakt ålder
Typ "hon är 15 veckor&6 dagar&3 timmar gammal"
Och gram...
5630 gram för 13 dagar sedan...
Att känna ångest över amning
När jag var gravid sa jag  "Känner ingen prestige i amningen,funkar det inte så funkar det inte". BULLSHIT! Helvete vad jag hade ångest när det strulade för oss. Och den dumma som säger "amning är så smidigt,maten är alltid med i rätt temperatur". Ja jävligt smidigt när bebis skriker,fäktas,tar och släpper om och om igen...
Att bry mig om att tuttarna börjar hänga...
....
Känslig & ängslig
Tar illa vid mig av allt! Självklart barn som far illa,djur som inte har det bra osv. Vill bli vegetarian igen,plastbanta,köra ekologiskt rakt igenom,sluta köra bil,hur kommer planeten se ut för Vira&hennes barn&barnbarn?!
Lejonmamma
Får eld i ögonen om en mygga närmar sig Vira typ.
Tycka att 2 timmar sömn är guld
Förr tyckte jag att 7 timmar sömn var åt helvete för lite,hahaha!

Kommentarer
Postat av: SaraL

Hahaha!! Jag kan skriva under på allt!! Fy vad illa :D Jag sa även att ingen skulle få lägga it kort på henne på instagram.. Ha! Du ser ju hur mycket jag lägger ut på henne! :) såå fel jag hade.

Svar: De är respektlösa de små liven ;)
Li Blom

2015-09-01 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0