Grym helg

Fredag: 
Fredrik är föräldraledig på fredagar,så härligt med långhelg tillsammans. 
Jag solade,tog en liten promenad i värmen (hej noja över varm bebis) och tränade med
gummiband. På kvällen hade vi barnvakt och skulle äta ute&gå på bio men det blev mat och omväg hem istället,mer värt att prata och hålla handen än att somna på bion ;)

Lördag:
Viras kusiner Elmer&Edvins hade 3&1års kalas i värmen.
Vira älskar att slussas runt och det går bra att sitta hos nästan alla. 
Vi stannade kvar hela kvällen,käkade pizza och jag smuttade på mitt första glas rödvin på väldigt läänge.

Söndag:
Besök hela dagen,älskart :)
Vid lunch kom Sus,Suss och Anne-Sofie från Söderhamn. Vi åt sallad och fikade,så mysigt. 
Sen kom Ida,Markus,Putte,Ante,Frida och Ivar. Vi grillade och fikade ännu mer. Älskar vår inglasade altan! 
Nu är jag boostad för Fredriks sista jobbvecka,på torsdag går han på 4 veckors semester :D Så härligt. 

Viran flörtar med Ida ♡



Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Va härligt att det börjar gå åt rätt håll ❤️

Svar: Ja äntligen :D
Li Blom

2015-07-06 @ 20:30:57
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0