Vagn beställd!

Igår beställde vi vagn!
Overkligt. 
Jag blir lite stressad av alla val,chassi,lufthjul,knäled,fasta hjul osv... Som tur är så är Fredrik lite av en "bäst i test-junkie",han köper knappt nåt utan att kolla upp betyget först ;) Och vi hade svärmor med som stöd,29 år som dagmamma,4 egna barn och 2 barnbarn senare så litar jag verkligen på hennes godkännande :)

Jag vet bara att jag kommer promenera massor,på 30 promenader så kommer kanske 1 vara i city,resten på landsväg. 
Valet föll på en Emmaljunga city cross.
Lite smidigare än de andra Emmaljunga men fortfarande rejäl.
Liggdelen är utgående modell i grått "skinn",snygg!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Bra val, vi hade också en City Cross, gick på rekommendationer från andra och har varit nöjd hela tiden.

Svar: vad härligt att höra :)
Li Blom

2015-01-08 @ 10:45:02
URL: http://minafyravaggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0