V 28

Sista veckan i andra trimestern och från och med nästa vecka räknas jag som höggravid?!
På ett sätt känner jag mig så fräsch och lätt
men på jobbet... hoppas verkligen min ansökan om graviditetspenning går igenom,efter en jobbdag känner jag mig helt överkörd,öm&stel,ont i bäckenet osv... Jag har lite svårt att ta det så lugnt som jag borde och det märks när kunderna fortfarande säger "det ser så lätt ut när du gör det" eller "även om du är i 9 månaden kommer du göra det där bättre än oss",hehe. Jobbar på att inte plocka med vikter och sätta mig ned när jag har chansen. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fin du är 😘

Svar: tack detsamma!! grymt jobbat!
Li Blom

2015-02-17 @ 21:37:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0