Snurr

Igår vände sig Vira från mage till rygg :)
3 månader&5 dagar gammal.
Vi har nästan inte kört någon traditionell nackträning då hon varit stark och stadig tidigt (troligen pga att hon spände sig&skrek så mycket sin första tid) så jag tror att hon legat på mage på en filt... 3 gånger? Igår rullade hon iallafall runt och en gång till när jag ringde Fredrik för att berätta och 3 gånger till när jag skulle filma ;)

Idag var det dags för 3 månaders vaccination... Gick över förväntan,ja hon skrek sig röd men efter amning och hud mot hud så kostade hon på sig några leenden till bcv-sköterskan :)
Vi brukar gissa vad hon väger men jag förlorar alltid!! Jag gissade 5776 och Fredrik 5650 och han felade på endast 20 gram! Han har bra feeling min man.
14 veckor 5630 gram & 60 cm :)
Hon kan ha strl 62 på vissa byxor&kortärmade bodys men det mesta är fortfarande för stort,56 får hänga med ett tag till.



Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Men sötnöt! :-)

Svar: :) ♡
Li Blom

2015-08-19 @ 21:35:04
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: helen

Men gud så gullig!

Svar: :) ♡
Li Blom

2015-08-20 @ 00:00:05
URL: http://overgrownemo.wordpress.com
Postat av: Linda

Alltså smilet! Så göllig!

Svar: :D ♡
Li Blom

2015-08-20 @ 09:38:47
Postat av: Madde

Er matta är magisk!! Var ju där Ida började snurra som en tok också! Gullviran, så fina bilder!

Svar: Just!!! Och hon har knappt snurrat sen jag la henne på filt,det blir bara matta hädanefter! :P
Li Blom

2015-08-27 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0