Sista besöket hos barnmorskan?

Med 14 dagar kvar till Bf var detta troligen sista besöket hos barnmorskan. 
När hon skulle känna hur bebisen ligger så känner hon under mina revben:
-Det känns väldigt hårt här... Som ett huvud!
Efter ett ultraljud konstaterades det att Bolla ligger i säte...
Vändningsförsök i Gävle på måndag. 
Jag blev jäkligt svettig, det var inte vad jag förväntat mig... Men bara Bolla kommer ut på bästa sätt så är vi nöjda.
Spännande&väldigt nervöst!
Kommentera gärna om du har erfarenhet,lyckat eller ej! 

Här kan ni läsa mer om vändningsförsök:
http://www.1177.se/Gavleborg/Fakta-och-rad/Behandlingar/Vandningsforsok-infor-forlossning/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0