Fast nej.

Om någon skulle säga: Du ska vara gravid i 3 månader till!
-Nemas problemas!
Även om 9 månader är lång tid så har det gått väldigt fort. Imorgon har vi gjort 95% av graviditeten och jag funderar fortfarande på
när jag ska känna mig höggravid och "legitimt" gravid,hehe.
Men jag har tyvärr börjat lyssna på alla andra och går och känner efter tecken på att det snart skulle dra igång. Blir inte bättre av att typ alla gravida jag följt på instagram har fått sina bebisar... Avis! 

Men såhär känner jag alltså inte:

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Lördag kväll börjar det och på söndag är HAN född...bara så ni vet ;-)

Svar: Hihi är du synsk? :D (jag har gissat söndag men vågar inte hoppas,tänker "innan nästa vecka är slut" istället ;)
Li Blom

2015-04-29 @ 22:13:33
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0