BB-väskan!

Merparten är packat!
Ni får gärna tipsa om vad som ska med eller inte-men tänk på att vi åker 9 mil enkel väg,vi kommer inte kunna åka och "hämta" om nåt fattas och även om  allt går bra kommer vi troligen stanna minst 2 dygn pga att vi inte åker fram och tillbaka för pku.
Och min packningsfilosofie är hellre för mycket än för lite.

Till mig
-3 par trosor
-2 par strumpor
-2 st amningsbh
-2 linnen
-Mjukisdress
och ev ett andra par byxor. 
-Nåt att sova i
-Tofflor
-Mjuk handduk

Till Fredrik (packas idag)
-2 tshirtar
-Mjukisar
-Strumpor
-Kalsonger
-Tofflor

Till Bolla
- 1 body i strl 44
-1 byxa i strl 44
-2 bodys i strl 50
-2 par byxor med fot i strl 50
-Strumpor
-1 hjälmmössa (såå fula..) och 1 vanlig. 
-Filt
-Byxor och tröja i fleece att dra på vid 
hemfärd. 
Antar att det är mycket hud mot hud i början så det räcker väl i fall att?  

I necessären
Allt är i miniförpackning eller mindre än halvfullt.
-Tandborstar
-Tandkräm
-Schampo&balsam
-Duschcreme
-Deo till mig & till Fredrik
-Ansiktstvätt
- Ansiktsvatten
Kan tyckas vara helt onödigt men då jag har problemhy överallt-inte bara i ansiktet så är det skönt om jag kan fräscha upp mig mellan tvättar. 
-Hårsnoddar&spännen
-Läppsyl
-Nässpray
-Stora nattbindor ifall landstingets inte faller mig i smaken ;)
-Nursingpads och prover på lindrande creme...
-Hårborste

Snacks
Ej inköpt
-Snickers i överflöd till min blodsockerstyrda man.
-Energidryck
-Nötbars
-Ev proteinbars
-Nån slags citrondryck till mig
-Sportflaska så jag kan hälla i mig vatten ;)
-Kanske ölkorv? ;)

NÅ,vad är ett måste? :)
Kan tyckas vara mycket packning men som sagt: Hellre för mycket än för lite för min del.
Dessutom ska vi inte ta för givet att det bara är att knalla hem efter 2 dagar,kan ju bli längre...

Kommentarer
Postat av: Frida Forsblom

Blir man inte kvar längre än två dagar så behövs inte mycket kläder. Det ör hud mot hud som gällde när vi fick iaf. Det som jag kan tipsa om är mat till Fredrik. Vi fick ju på helgen och då var allt stängt och Konsum bredvid öppnade inte fören kl 11 dagen efter......Så Lars var rejält hungrig innan de var färdigt.

Svar: Ja! Troligen kommer vi stanna ett par timmar hos min mamma i Gävle innan vi åker hem så då känns det bra med ett ombyte eller 2 :)
Li Blom

2015-04-04 @ 11:36:56
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Mange

Lite tidigt kanske men ett lyckatill i förskott ;P

Svar: haha tack ;) Mitt livs workout :P
Li Blom

2015-04-05 @ 10:34:43
Postat av: helen

Underhållning ifall det drar ut på tiden! Kommer det med ändå? =)

Svar: Typ serier el yatzy? :P Tror inte jag kommer ha ro till de. men musik ska nog med :)
Li Blom

2015-04-06 @ 16:36:19
URL: http://overgrownemo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0