100 pass innan midsommar...

Ser ni alla uppdateringar kring 100 pass innan midsommar på Facebook?
Ett relativt bra initiativ tycker jag om man jämför med alla squat/plank challange och sockerstopp som varit i omlopp.
Jag gick iallafall aldrig med i evenemanget då jag gått halva graviditeten när det drog igång men nu räknade jag i kalendern och såg att jag kom upp i 100 pass i fredags,ca 2 månader innan midsommar. 
Räknade promenader som egna pass men ingen cykling under 1 mil som egna pass.
Så tacksam över en fungerande kropp och sparkar i magen :) Lyssnade lite mycket på andra inför graviditeten,jag skulle inte orka träna,jag skulle gå upp 20 kg vare sig jag ville eller inte,rumpan skulle hänga,ha ont och vara orkeslös.
Jag förstår att jag har haft "tur" men kan inte låta bli att tro att en tränad kropp står emot påfrestningarna som en graviditet innebär och träningen har hållt mig krämpfri.
Jag har mått såå bra och jag är himla glad för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0