v 35&36&37

v 35
Måndag: RHODOS 10 min motionsim. axlar+mage
Tisdag: RHODOS 10 min motionssim
Onsdag: RHODOS Ben+mage
Torsdag:  RHODOS Rygg
Fredag: RHODOS 10 min motionssim
Lördag: RHODOS VILA
Söndag: RHODOS VILA
 
 
v 36
Måndag: Armar+mage. Prom 6.6 km
Tisdag:  Ben. Prom 6.4 km
Onsdag: Rygg+mage. Prom 6.7 km
Torsdag:  VILA Prom 8.1 km
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: VILA
 
 
Planerat v 37
Måndag: Ben. Prom
Tisdag: Axlar
Onsdag: Rygg+mage. Prom
Torsdag:  Armar. Prom
Fredag: Cykel. Prom
Lördag: Ben+mage
Söndag: Axlar
 
Semestern är nu över och jag fick ihop 14 träningspass och nästan 50 km i promenader. Helt klart godkänd!
Semester är ingen ursäkt för att slappa till, det är då man har tid att träna! (Även om det helt klart är lättare för mig att träna när jag jobbar) Därimot ska man släppa på sina måsten och slappna av.
Jag har varit ledig i 3 veckor men det känns typ som 13 veckor,så utvilad är jag, underbart!
Fredrik är tyvärr sjukskriven för sin rygg så jag har prioriterat att hjälpa honom så gott det går och få kvalitetstid tillsammans då vi snart börjar jobba om varandra igen :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0