Ego

Så less på mitt Facebook-flöde idag. Javisst demokrati är underbart,vi ska vara glada att vi har ett val och vi får göra dom alldeles själv. Men de 3 FB-vännerna som gillar SDs sida ska bort. Jag röstar för framtiden,solidaritet och gemenskap. SD står för en mörk framtid.
Och alla de som är missnöjda med röd/grönt styre: Mina skattepengar,mitt mitt mitt mitt. Jag jag jag. Så sjukt jävla egoistiska statusar jag sett idag!
SUCK! Har aldrig ens en tanke på vad som är bäst för MIG utan det som är bäst för miljön,för de arbetslösa,för de svaga. Framtiden! För oss alla-inte bara för mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte annat än att hålla med dig!

2014-09-15 @ 21:38:19
Postat av: Madde

Du är så klok! Puss!!

2014-09-16 @ 07:20:30
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0