Lilla jordnöten

För snart 1 månad sen var vi på privat ultraljud i Gävle.Såå jäkla tråkigt att vi bor i ett landsting där de är så otroligt restriktiva med ultraljud. I Bollnäs hävdar de att de inte ens har utrustning men.........I Gävle finns privat gynekolog om man googlar rejält och vi valde att gå dit. Rekommenderar de verkligen! Kostar en slant men utan tvekan värt de!Jag har varit hemskt nojig. Mått väldigt bra och tänkt att de var fel,man "ska" ju må som en klubbad säl och dessutom vill man ju ha graviditeten bekräftad,gärna före v 18-20...Var så sjukligt nervös men Fredrik var en klippa som vanligt. Vi ser en liten jordnöt som sprattlar med armar och ben. Så jäkla häftigt!! Tur att jag hade tänkt till med vattenfast mascara ;) Allt blev så verkligt ♥V 11 (10+4)Jag tycker hen ser ut som en jordnöt med skal men har också fått höra anka och groda ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

STORT GRATTIS 😃

2014-11-11 @ 19:17:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Karin Holmström

Hej Li grattis till bebisen!
Läst din blogg lite till å från efter att Jag började träna på active!
Det är såhär att jag och sambon också väntar barn, och har precis varit iväg på vanliga ultraljudet i vecka 18 och vi vill så gärna veta könet men de gick ju såklart inte att se :) men allting annat såg bra ut vilket är huvudsaken.
Så nu är vi sugen på ett privat ultraljud i Gävle för att kanske kunna se könet då! Men hittar så dåligt när jag googlar på privata barnmorskor,
Så vilken barnmorska/mottagning var det ni besökte?
God jul!
Med vänlig hälsning, Karin

Svar: Hej Karin! Grattis till er :)Vi var till Helene Howie i Gävle.
http://helenehowieleggynekolog-gavle.clearsearch.se/
Dock gjorde hon vaginalt ultraljud och jag vet inte hur hon ställer sig till könsultraljud
Lycka till och god jul!
Li Blom

2014-12-23 @ 12:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0