Träning i sommar

Förra sommaren tränade jag i snitt 4.3 ggr i veckan,då jobbade jag 76% natt + 2-3 dagar i veckan.
I år blir det svårslaget så jag siktar på ett snitt på 4.0 vilket känns hanterbart. Promenader är motion och allt under 5 km cykling också.

Jag har även satt upp några prestationsmål som 50 armhävningar,en viss tid på 3 km,ta tag i chinsträningen och bemästra pistolsquats.
Krävs inget gymbesök för att jobba på dessa grejer ;)

Jag är trött. En natt kvar denna vecka sen har jag gjort 5 nätter&1 dag... 3 dagar&2 nätter kvar innan jag går på 6 dagars ledighet!
Att se fram emot nästa vecka:
-Träningsskola
- Storhandling (haha)
-Besöka sömmerskan igen
-Äntligen vaxning!!
-Sushi
-Träffa mamma,bror och Sara.

Stay strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0