Senaste tiden..

♥I söndags blev vi morbror&moster till en liten kille igen,tjoho!
 
♥Igår lunchade jag och hade supertrevligt med Frida, sen var jag på 90 min ansiktsbehandling och hämtade äntligen hem bröllopsklänningen!!!! Nu är den färdig :D
Sen joggade jag till badet, badade och joggade hem,härligt! Första joggen på typ 2 månader och det kändes riktigt bra!
 
♥Idag har Madde och Folke hälsat på, vi åt gott&gick till badplatsen igen men inget dopp idag.
Sen blåste jag&Fredrik till Gävle, äntligen slipper han gå naken på bröllopet ;) Det firade vi med varsin stor sushi. 
Nu är det tydligen fotboll på tv och jag ska nog försöka sova tidigt, imorgon väntar jobbdag på gymmet!
Jag tog en extra natt på söndag så jag blir av med en natt under bröllopsveckan...
SÅ det ser tufft ut framöver
Sön Natt 21-07
Mån Natt
Tis Natt
Ons Gymmet 15-21
Tors LEDIG
Fre Natt
Lör Natt
Sön Natt
Mån LEDIG
Tis Natt
Ons Natt
Tors Natt
Blir lite trött bara av att tänka på det... 3 nätter på rad är aldrig kul och jobba hela helgen och sedan vara ledig EN natt känns inte ok. Men det är så schemat ser ut och jag ska göra mitt bästa för att ladda batterierna denna vecka :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0