Ny kategori :D

Lagt till en ny kategori: Bröllop!
Iiih så spännande♥
2 augusti i år har vi tänkt oss,vi har inte bokat kapell eller lokal men det ska vi göra till veckan.
Nu påbörjas lite olika projekt i och med detta utöver den vanliga planeringen:
-Projekt spara pengar.
Eftersom vi är nyblivna husägare så finns det ju hål att stoppa och det är inte bara bröllopet som är en stor utgift i år. Vi har en rätt snäv budget om än inte budgetbudget.
* Jag ska sluta dricka energidryck,dricker celsius 2-4 ggr i veckan= 40-80 kr i veckan= 160-320 kr månaden= 1120-2240 kr jag hellre lägger på bröllopet....
*Ta en glossybox till innan jag slutar med även den drogen (EH ja,så beroendeframkallande)samt inte förnya någon av mina tidingsprenumerationer.
*Vi ska bli ännu bättre på att göra matlådor och FAKTISKT äta upp dom... Vi slänger 2-4 matlådor i veckan som hunnit blivit sunkinga innan vi kommer på att vi ska frysa in dom.
* Fredrik ska ha två nyktra månader. Han är en sån som alltid bjuder så även om det bara blir 1-2 festtillfällen under 2 månader så drar de iväg.
* Inga mer inköp av proteinpulver och andra kosttillskott.
- Projekt asheta
Jag fortsätter som planerat nu,kreatin och aminosyror var det sista inköpet ang punkten ovan ;)
Kommer att köra 1 kreatinkur innan jag kommer börja springa igen lite smått i mars och i början av maj kommer jag se över kosten. Fredrik vill börja springa och dra ned på socker.
 
I övrigt har jag ont i handleden efter att ha scrollat som en tokig efter bröllopsklänning.
Jag är helt lost och har ingen aning om vad jag vill ha och vad jag egentligen passar i,tur att jag har tiiid att fundera.
Ena stunden vill jag ha en kort klänning,andra stunden något superklassiskt, jag älskar ju tyll men spets är fint osv osv.
Nu behöver jag tips på grymma hemsidor och bloggar om bröllopsplanering!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dittbröllop.se har samlat massa olika bröllopsberättelser. Mkt bilder och väldigt blandade bröllop! Grattis förresten!

Svar: Tack tack :)
Li Skarp

2014-01-05 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0