2014

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag planerade bröllop och gifte mig♥

2. Höll du några av dina 
nyårslöften? 
Sluta dricka så mycket energidryck och det har jag faktiskt gjort :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Ja! Vi blev morbror&moster igen, till Edvin.
Och Carro fick Penny (bästa namnet)
 Men 2015... Då jäklar ;) Då startar vi babymaffia! Förutom vi så är 3 (!!) andra av våra bröllopsgäster gravida. Plus Madde men hon var redan grav på bröllis.
 
4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej! Begravningsfritt år,det var ett tag sedan...
 

5. Vilka länder besökte du?
Bröllopsresa till Rhodos :)
 
 
6. 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
 
2015 kommer livet förändras för alltid så jag vet faktiskt inte vad jag ska förvänta mig

7. Vilket datum från år 
2014 ommer du alltid att minnas?
 
Såklart 2/8, när vi sa ja till varandra ♥
Men också 30/8, när plusset visade sig.
Och såklart 8/12 när vi fick se grodan och veta att allt var bra.

8. Vad var din största framgång 2014?
Återigen: Att jag klarade ytterligare en sommar nattjobb+dagjobb. Det var sjukt slitsamt men jag är starkare ;) 
Jobbade 88 % natt+ dagjobb med pendling 5 mil enkel väg+ planerade ett bröllop+ tränade över 4 pass i veckan.
Walk a mile in my shoes säger jag bara!!
 
9. Största misstaget? 
Inget vad jag vet :) 

10. Har du varit sjuk eller skadat 
dig?
 
Sjukt frisk ;)

11. Bästa köpet? 
Bröllopet var väl ett enda stort köp?
 
 12. Vad spenderade du mest pengar på? 
BRÖLLOPET.
Men så sjukt värt.
 


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mycket! Vi gifte oss vilket var galet kul och jag är sjukt glad att vi gifte oss först för tveksamt om vi ställt till med fest efter att vi fått barn.

14. Vilka sånger kommer alltid att 
påminna dig om 2014?
 
Såklart All of me- John Ledgend som vi hade på bröllopet. Bästa Erik sjöng skiten ur låten,va sååå magiskt bra!
 
15. Var du 
gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Så mycket gladare!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Badat,solat,druckit vin.

17. Vad önskar du att du gjort 
mindre?
STRESSAT! Pjuh. 
 

18. Hur 
tillbringade du julen?
Hemma hos oss för första gången :D Med min bror och mamma. Och Fredriks bror på kvällen.
 
 
19. 
Blev du kär i år?
 
Min sambo blev min man ♥ Min Fredrik, min klippa.
 
20. Favoritprogram på TV? 
Vi har sett galet mycket Criminal minds och CSI i år!

21. Bästa boken du läste i år?
Läste Zlatans bok och blev frälst!


22. Något du önskade dig och 
fick?
 
Blev preggo :)

23. 
Något du önskade dig men inte fick?
 
Nej nu tar vi en sak i taget ;) Skrev jag förra året och då syftade jag till frågan ovan ;)

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Jobbade och åt på restaurang.
 

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu 
bättre?
Liite bättre ekonomi hade jag inte tackat nej till!- Som vanligt.
Så jag slipper jobba året runt... Ett fast jobb är ju drömmen.

26. Vad fick dig 
att må bra?
 
Värme,skratt,kärlek,träning.
 
27
Vilken kändis var du mest sugen på? 

Har jag blivit gammal eller?
Inte så sugen på nån kändis faktiskt...
 
 
28 Vem saknade du? 
Alltså.. Babs! 
Annars är jag nöjd med mina relationer.
 


29 De bästa nya människorna du 
träffade?
Har inte träffat så mycket nya människor men vi äntligen fått till "paraktiviteter" med våra Bollnäsväner ;)

30. Mest stolt över?
Jag är stolt över mig och min kropp,jag är stark.

31. Högsta önskan just nu?
Att alla planer för 2014 går i lås :) Skrev jag 2013 och det syftade till giftermål&bebisverkstad (även om vi bara var in i verkstaden och vände, de gick som smort ;)
Och här är vi nu, livet alltså! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0