Nöjd

 Mycket nöjd med årets vinnare i mellon. Röstade på Anton men slängde iväg en röst på Robin också.
Ska med stolthet vifta med svenska flaggan den 18 maj,jag ska ju på lördagens genrep av Eurovison! Längtar.
Efter mellon åkte vi och kikade på Hardcore superstar,vilket inte kändes lika kul. Lite folk och  för hög musik,haha tant.
 
I morgon ska jag vara hårmodell. Har varit det två gånger förut, jag har inte varit så knusslig med mitt hår, varit helrakad, svarthårig,röd, platinablond,orange,mohawk och allt därimellan. Men nu är jag nervös.
Trivs väldigt bra i min frisyr och ÄNTLIGEN bekväm med min naturliga hårfärg,fan vilken tant jag blivit som sagt.
Får se vad de vill göra, just nu är jag semiöppen för en stor förändring....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0