Jag vill tävla!

Om 1 år är jag förhoppningsvis ett par veckor in på en diet... Tävlingsdiet. Bodyfitness.
Tanken var ju Luciapokalen i december 2014 men efter lite eftertänke så har jag siktet inställt på Tammerpokalen i juli 2014 (ev Alströmmer i juni samma år också....) Båda är nybörjartävlingar.
Spännande! Jag har otroligt långt kvar men jag känner mig ändå i fas,jag ska bli större(mycket större!) starkare och bättre!
Jag har tidigare neggat bedömningssport och sagt klart och tydligt NEJ när folk frågat om jag vill tävla. Detta har de inte frågat pga min strålande fysik (höhö ironi) utan för att jag är så insatt i tävlingskarusellen.
Läst tidningar,bloggar,följt hur många dieter som helst. Kollat anmälningslistor. Suttit som på nålar under SM och tryckt och tryckt på uppdatera. Råkoll på alla profiler.
Slagit vad med mig själv om vilka som hamnar i final osv osv.
Så gör man ju inte om man inte vill själv....
Nu har jag skapat en ny kategori i bloggen: Tävling 2014?
Inget är skrivit i sten därav frågetecknet men jag vill ge det en chans. Vill inte sitta på ålderns höst och funderat varför jag inte gav allt ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0