Hårmodell på Salong Donna i Söderhamn

Åhåhå vad jag är kär i min nya frisyr!
Den är lite galen med munk/Robyn-kanten men jag älskar de :D
 
 
Frisyren skulle självklart dokumenteras och användas i salongens reklam,i går fotades jag,i temat "sport". Blev sminkad med lätt rosa ögon och neutrala läppar,insmord med olja och vatten.  Hamnade ganska snabbt i en armhävnings-pose och sedan åkte linnet av,haha. Jag älskar att stå framför kameran!  Det lät som att bilderna blev bra och det ska bli spännande att se resultatet! Då kommer bilderna upp här på bloggen givetvis :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Så fin blond färg! Ser supernaturligt ut, och det rosa är fab :)

2013-03-12 @ 13:25:53
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0