Ledig fredag :)

Eller ledig dag rättare sagt. Ledig=Jag ska inte jobba natt,jag ska inte jobba dag och jag gick inte av kl 7 imorse efter att ha jobbat 7 timmar på detta dygn. Sist jag hade en LEDIG dag var söndag 16 juni,idag är det fredag 28 juni och nästa lediga dag inträffar fredag 12 juli. HÅRD sommar som sagt...
 
Sovit 12 timmar med några avbrott för att frenetiskt trycka på uppdatera på telefonen,min bästa vän var på BB i natt och idag föddes gossen :) Jag gissade rätt datum,woho! Längtar efter att snosa på sötnosen♥ 
 
Vaknde förkyld,typiskt... Har varit på stan,Röda korset (måste ju börja spana på möbler till huset!),Ica och hämtat ut min första Glossybox. Nu har jag käkat en lätt middag och ska ta mig till gymmet. Är gräsänka ikväll så jag ska baka rawtårta, äta spicy banana chips och kanske dricka ett glas vin i min ensamhet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0