v 30&32

V 30
Måndag: Morgon prom 40 min. Ben+mage
Tisdag: Bröst,axlar
Onsdag: Armar
Torsdag: VILA
Fredag: Rygg
Lördag: VILA
Söndag: Baksida + prom 50 min
 
Planerat v 31
Måndag: Morgonprom 40 min. Stairmaster 60 min
Tisdag: Framsida 
Onsdag: Jogg ca 3.5 km
Torsdag: Baksida 
Fredag: Cykling
Lördag: Framsida 
Söndag: Intervaller
 
Som ni ser har jag ändrat min split. Varit väldigt nöjd med min föregående så jag har kört den lite för länge... Behöver chocka kroppen i några veckor,färre set,fler repetitioner,har kört i superset-sviiiid. Har delat upp kroppen i framsida/baksida och även dessa i 2 olika pass. I mellan passen kör jag kondition: Intervaller,cykling,stairmaster eller rodd- Också en chock för min kropp som inte haft ett pulspass sedan maj! ;) Känner mig väldigt nöjd än så länge :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0