Kass träningsvecka...

Ingen träning sen i fredags pga förkylning.
Jag har förkylningsastma och det gör att förkylningarna blir långdragna och sätter sig i luftrören tyvärr även om jag inte snorar eller har andra symtom men så fort pulsen går upp kommer hostattackerna.
I morgon tränar jag vilket som!!!
 
I igår åkte jag totalt 26 mil för att träffa bästis lilla groda,lätt värt,såå söt&skruttig♥
 
 Jag vet att jag är offrig när det gäller dubbeljobbet men kan inte låta bliiii. Efter denna vecka lättar det upp iaf :)
Tors: Jobb 11-19
Fre: Jobb 21-07
Lör: "Ledig"
Sön: Jobb 21-07
Mån: "Ledig"
Tis: Jobb 12-19
Ons: Jobb 10-17
Tors Ledig?!
Fre LEDIG!
Lör LEDIG!
Sön: Jobb 21-07
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0