Ledig

Även om det varit mycket ledighet under den senaste tiden känns det jäkligt skönt att inte jobba i dag.
Ingen julhets ingen nyårsstress,ingen pendling. Tror att jag skippar träningen också... Har långa luckor i morgon så då blir det dubbla träningspass!
 
Har handlat mat på Lidl för första gången... Blev alldeles stirrig,allt är ju huller om buller och det är färgglatt och bilder på alla förpackningar. Det var jag och en gäng pensionärer där och jag fyndade:
450 gram färska lammracks
300 gram serranoskinka
En stor kurka färsk basilika
3 paprikor
500 gram palsternacka
700 gram sötpotatis
1 kg kiwi
Körsbärstomater
Aubergin
Tuggummi
= 194 kr
Skulle handlat på mig mer om det inte va så att jag gick dit och skulle till biblan.
Till kvällen blir det alltså lyxkäk i form av rostade rotsaker och lammracks!
Morgondagens matlåda blir sallad med vitlöksstekt aubergin,tomater med olja och basilika,paprika och serranoskinka,mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0