En fredag

Tassar upp efter 10 timmars sömn.
Myser alltid i morgonrocken
.
Frukost i soffan: Vatten,kaffe, hemmagjord müsli med bollnäsfil och kärnor från granatäpple,2 äggvitor.
"Pendlar" mot jobbet,det tar ungefär 40 min med buss. Jag sover eller surfar.
Jag har 2 PT-timmar men glömmer att fota.
Mitt standardmellis: Turkisk yoghurt hallon,mandlar+lite agavesirap. 2 äggvitor igen,kaffe och en avokado.
Samtalar med min kollega på mitt rum. Har bytt rum och fått en skrivare, trodde inte att man kunde bli så glad över att få en skrivare! ;P
 
Har en hälsoplan med en man som blir medlem på gymmet :)
Tränar men fastnar inte på (någon bra) bild! Kör övningar bla med kettlebell, lådhopp,hopprep,bicepscurl och axelpress.
 
Äter dinkelpizza efter träningen,mums!
Spexar i lådan!
Active sportsclub är matchvärd under Broberg-Vetlanda. Vi tävlar ut årskort!
 
Håller på att frysa ihjäl, mår illa för att jag spänner mig så mycket. Efter 2 timmar kunde vi åka därifrån men fick vänta 40 min på resecentrum på min buss. Blir superglad över att någon lämnat en skvallertidning :D
Kvällsmålet blir en salig blandning: Jordnötssmör, feferoni, kalkon och ett glas mjölk!
Avslutar kvällen där jag började dagen: I soffan i morgonrock.
Kikar på inspelade Gladiatorerna. Lägg gärna märke till de biffiga vaderna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Roligt!
Blir inspirerad av dina mellanmål och hur du alltid har med massa förberedda lådor. Jag känner mig duktig om jag tar med en frukt...

Svar: Hihi försöker,är inte duktig alla dagar men tur att jag kan köpa macka och smoothie på jobbet :)
Li Skarp

2013-01-08 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0