Helgen

I fredags var hela famljen Skarp på Terrassen. God middag (jag åt torsk) och sedan tårta hos mormor.
Mys ♥
I går skulle jag glöggmysa med Ida men när hon blev sjuk åkte jag hem och laddade för myskväll ensam då Fredrik skulle gå på The sounds. Men det fanns biljetter kvar så jag slängde i en toning i håret och laddade om. Det blev en härlig kväll med julbord hos Ante&Frida och självklart The Sounds på Tuppenz.
Nattbussen hem och vi sov förbi vår hållplats med en station... Det gör ju ingenting om man bor i stan men på landet är det minst 1.5 km mellan hållplatserna ;) Blev en liten kvällsprom där.
I dag gör jag egen nutella och kokoskola, Renee Voltaires recept,mums :)
 
Kusin Fanny, kusin Emelie,moster Bitta, mormor Hillevi,mamma Ulla,jag och lillebror Jens. Fredrik,Jens flickvän Sara och mormors Svante var självklart med :)
Julbord hos Ante&Frida :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0