2013

2008 <---
2009 <---
2010<---
2011<---
2012<---
 
 
Hus hus hus är svaren.
 
1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Blev husägare ♥
Chocken när man loggar in på internetbanken och ser skulden på över millen...

2. Höll du några av dina 
nyårslöften? 
Hade inga!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Det är ju något speciellt med bästa vännens bäbis ♥
 
 2014 kommer det in nya bäsar i omgivningen,längtar!
 
4. Dog någon som stod dig nära? 
Jag förlorade min älskade hund i en olycka,kommer ta tid innan hjärtat läker...


5. Vilka länder besökte du?
Egypten med mamma,bror&Fredrik i januari. Kallt men en grym resa med avkoppling och massa skratt :)

6. 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
 
Ett hus! Skrev jag förra året :)
Hihi. Ja jag vill ha semester på sommaren. Dubbeljobbat 2009,2012 och 2013. Tror dock inte att jag slipper 2014...

7. Vilket datum från år 
2013 ommer du alltid att minnas?
 
Tillträde till huset 16/9 :)

8. Vad var din största framgång 2013?
Att jag klarade ytterligare en sommar nattjobb+dagjobb. Det var sjukt slitsamt men jag är starkare ;) 

9. Största misstaget? 
Inget vad jag vet :)

10. Har du varit sjuk eller skadat 
dig?
 
Sjukt frisk ;)

11. Bästa köpet? 
Huset såklart :D
 


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Åter igen.. Huset!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Husköpet som jag längtat så otroligt efter.

14. Vilka sånger kommer alltid att 
påminna dig om 2013?
 
Avicii- Wake me up såklart
Miley Cyrus- Wrecking ball
Anton Ewald- Begging
 
15. Var du 
gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Bättre på alla sätt och vis :)
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Badat,solat,druckit vin,rest.

17. Vad önskar du att du gjort 
mindre?
Varit sån jävla pushover i vissa situationer...
Och färga håret var tredje vecka... :S Men det var ju förjävla snyggt ;)

18. Hur 
tillbringade du julen? 
Hos Fredriks föräldrar. Men nästa år firar vi helt klart hemma hos oss!

19. 
Blev du kär i år?
 
Blev kärare :)
Min fantastiska man, han är bäst♥

20. Favoritprogram på TV? 
Sett alla Seinfield-avsnitt typ 3 ggr i år,tröttnar aldrig!

21. Bästa boken du läste i år? 
Kråkflickan-triologin!
Grey-trion är inget att hänga i julgranen!!


22. Något du önskade dig och 
fick?
 
HUSET!

23. 
Något du önskade dig men inte fick?
 
Nej nu tar vi en sak i taget ;)

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jobbade och sprang Vårruset så jag kräktes.


25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu 
bättre?
Liite bättre ekonomi hade jag inte tackat nej till!- Som vanligt.
Så jag slipper jobba året runt...
Sist jag var ledig 14 dagar (kanske inte mer än 10) sammanhängande var 2008.

26. Vad fick dig 
att må bra?
 
Värme,skratt,kärlek,träning.
 
27
Vilken kändis var du mest sugen på? 

Här är det en ny person! Tidigare år har det alltid varit Alexander Skarsgård.
Nu är det Anton Ewald,hiho.



28 Vem saknade du? 
Alltså.. Babs! 
Men om vi ser till människor så ska jag bli bättre på att höra av mig till ALLA.

29 De bästa nya människorna du 
träffade?
Anne-Sofie, hon har världens mest smittsamma skratt :)

30. Mest stolt 
över?
Jag är stolt över mig. Och Fredrik. Och vi som ett team. Känns som att vi klarar allt :)

31. Högsta önskan just nu?
Att alla planer för 2014 går i lås :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0