Ny vecka

I går var det roadtrip som gällde,Bollnäs-Gävle- Strängnäs tur och retur med min familj. Trevligt! Och lång dag. Och halvkul att köra hem ensam när det spöregnar och är kolsvart ute. Jag stängde av radion och sjöng mitt allra högsta för att hålla mig skärpt,hehe. Men det är bra träning för mig som inte kör bil längre sträckor...
 
I dag har jag varit otroligt jävla jätteslö på min lediga måndag. Uträttade några ärenden före lunch och sen fastnade jag. Vid 15.30 var jag så trött att jag sov 100 min... Sommarens trötthet sitter väl i. Nu har jag iaf hängt tvätt,plockat i och ur diskmaskin och gjort matlådor och snart ska jag till gymmet,någon slags produktivitet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0