Formtoppen

Nu börjar nedräkningen till höstens omgång av Formtoppen!
Vårens 7 tjejer gjorde helt galna reslutat:
Totalt minus 163.5 centimeter!!! Det är lite längre en hela jag...
-Totalt minus 36.1 kg!
Och galna prestationer som att skala 3.5 minuter på löptestet eller varför inte lyckas göra 40 armhävningar på tå eller få synliga muskler? Otroligt imponerande.
-Vad är Formtoppen?
Formtoppen är vad vi kallar PT-gruppen på Active sportsclub i Söderhamn.
Jag jobbar tillsammans med en liten grupp om 5-6 personer i 8 veckor.
Tillsammans tränar vi i gruppen 1 gång i veckan (både ute&inne) och deltagarna tränar 3 pass själv (eller fler om man vill) som jag tillhandlahåller med uppdateringar  under dessa veckor. Tillsammans sätter vi upp realistiska mål för dig.
Deltagarna följer kostupplägg och tillsammans peppar&tipsar vi varandra på en sluten grupp på Facebook.
Jag kan LOVA svett,träningsvärk,massa skratt och nya vänner. 
-För vem passar Formtoppen?
Passar alla åldrar och utgångslägen. En fördel är om du kan "hoppa och skutta" så vi jobbar mycket med egen kroppsvikt och det blir en del hopp & intervaller.
Du ska kunna träna med gruppen på fasta tider.
 
Är du intresserad eller har några frågor?
Maila då mig på [email protected]
Det finns 12 platser till höstens omgång som startar vecka 40... Testerna genomförs en vecka tidigare, under v 39. Vänta inte för länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0