v 14 & 15

Måndag; Promenad och lite lek i utegymmet
Tisdag: Bröst,axlar
Onsdag: VILA
Torsdag: VILA
Fredag: Active crosstraining
Lördag: VILA
Söndag: VILA Promenad 45 min
 
Sämsta träningsveckan! Var bortrest 4 dagar men det är ju ingen ursäkt...
I fredags var jag på premiären av vårt nya pass "Active crosstraining",högintensiv träning med egen kroppsvikt. Jag som i stort sätt kört 0 pulsträning sedan nyår (skäms på mig...) var riktigt slut milen det är ju så det ska vara! Har inte bestämt mig om jag ska springa Vårruset i år men nu har funderingar kring en minitriathlon i Söderhamn kommit upp så jag funderar ett tag till....
 
Måndag; Bröst
Tisdag: Ben+mage
Onsdag: Rygg,axlar
Torsdag: Biceps,triceps
Fredag: Body balance
Lördag:  VILA
Söndag: Bröst+mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0