Kompenserar

Springer inte halvmaran idag. Blandade känslor.
Kännner mig inte i form så på så vis känns det skönt men jag hatar att ge upp!
Men nu är jag pepp på Gävle halvmara i maj ;)
 
Idag kompenserar jag nederlaget av halvmaran med  en träningsdag.
Har gått 1 timmes morgonpromenad,ska till gymmet om 1 timme och ikväll ska jag nog springa lite,uppdaterar eftersom ;)
 
Före promenaden: 1 kopp kaffe med mjölk i väntan på Fredrik som åt frulle,han kan inte röra sig före frukost :P
Morgonpromenad: 1 timme
Frukost: Fil,granatäpplekärnor och hemmagjord müsli.  Halv grapefrukt. 2 äggvitor. 1 kopp kaffe med mjölk.
Gym,rygg&axlar: 2 uppvärmningsset i sittande rodd
-Sittande rodd
-Ryggdrag
-Negativa chins i vikthiss
-Axelpress
-Flyes superset med frontlyft
=kort och gott! 35 min
Efter träning:
Smoothie på hallon,granatäpple,mjölk och 2 ägg
3 hårdbrödmackor,2 med avokado+örtsalt och 1 med salami.
Under matlagningen: 1 mumsmums ;)
Middag: Helstekt fläskytterfilé (marinerad i honung,olja,citron & vitlök),palsternackspuré,rostade rödbetor gratinerade med chevre,sås på skyn från köttet. MUMS. 1 celsius apelsin.
Löpning: 30 min.
Kvällsmål: 2 proteinmuffins+1 glas mjölk
Vatten&Selleri ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0