V 41&42

Måndag: Gym-Rygg,biceps
Tisdag: 10 min löpning+Gym-Ben+mage
Onsdag: Yoga
Torsdag: 10 min löpning+Gym-Axlar,bröst+mage
Fredag: VILA
Lördag: Gym-biceps+triceps+mage
Söndag: 10 min löpning+Ben
 
Planerat v 42
Måndag: Gym-Rygg+mage
Tisdag: VILA
Onsdag: Löpning+Gym-bröst+axlar
Torsdag: Gym-Ben+mage
Fredag: Gym-Biceps,triceps
Lördag: VILA
Söndag: Löpning+Gym-Rygg+mage
 
2 olika benpass denna vecka:
Pass 1:
10 min löpning
4 set benböj,ass to grass
3 set benböj
4 set raka marklyft
2 set gående utfall
3 set gående utfall med 10 kg i famnen
 
Pass 2:
10 min löpning
-Benböj i smith:
2 set vanliga,2 set breda,2 set smala
-  3 set Lårcurl superset med benspark
-Insida-och utsida lår,supserset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0